5 Kasım 2014 Çarşamba


Tatil günü sevgilimle evde kahvaltı yapacağız, onu ekmek-gazete almaya gönderince her zamanki gibi krep mi pişirsem acaba diye düşünüyorum. 

O an aklıma, geçen Nefis Yemek Tarifleri sitesinde görüp beğendiğim Pankek geldi. Nasıl oluyor acaba diye düşünene kadar pişiriverdim. İşte o andan itibaren favori tarifim oldu.


Sadece kahvaltı için değil, akşamüstü çayın yanına bile müthiş olur diye düşünüyorum. Ben yarım ölçü yapıyorum ve 2 kişiye artıyor bile aklınızda olsun.

Malzemeler   (4-5 Kişilik)
2 yumurta
2 yemek kaşığı seker
1.5 su bardagi un

1 su bardağı süt yada su
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin

Pişirmek için tavayı yağlayacak kadar sıvı yağ

Süslemek için: pudra şekeri, bal_kaymak, çikolata, çilek, muz...vs zevkinize kalmış




Yapılışı

*Yumurta ile şekeri köpük köpük olana kadar çırpıyoruz
*Diğer malzemeleri de ekleyip ve karıştırmaya devam edelim
*Kek hamurundan daha kıvamlı olan hamurdan, yağlanmış tavaya 1 servis kasığı koyalım. Büyük bir tava olursa 3 tane alıyor.



*Kendi kendine yayılmasını bekliyoruz, altı pişince spatula yardımı ile arkasını çeviriyoruz 
*İki tarafı da pişince tamamdır
*İsterseniz üzerine pudra şekeri serpebilirsiniz, yada bal, çikolata, meyve ile süsleyebiliriz.


Her şekilde tadı enfes, özellikle çocuklar ve bizim gibi çocuk kalabilenler için harika :)


Keyifli sofralarınızın olması dileğiyle....

Tagged: , , , , ,

2 yorum:

  1. buaralar pankeki çok görüyorum kış geldi artık şekerli şeyler mi çekiyor canımız ne bilmiyorum ama bu aralar ben de yapmayı düşünüyorum elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım tatlıyı daha fazla arar olduk. Tarifi deneyin eminim seveceksiniz, hem kolay hem de lezzetli. Sevgiler

      Sil

Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...