5 Şubat 2014 Çarşamba

katla balla, balparmak, bal, süt ve bal, şeker, çekiliş, hediye, tatlı,sağlık

Yazmadan geçemeyeceğim, belki sizin de işinize yarar. Sevgilim hafta sonları sabahtan akşama kadar kursa giderken, vitaminsiz kalmasın, boğazları yumuşasın diye markette gördüğüm Balparmak/Katla balla paketinden satın almıştım.

Başka marka olsa tereddüt edebilirdim ama zaten Balparmak'ın kavanoz balını da keyifle tüketiyoruz.

Balı akşamları süt ile arkadaş etmemizden tutun da, ılık suyun içinde bile eritip afiyetle yudumluyoruz. En büyük sorun ise yanımızda istediğimiz yere götürememek.

Şimdi hakkını yemeyelim bazı cafeler bal servisine başladı ama genelinde şeker ikram ediliyor hala!

Evden götüreyim desen ne yapacaksın; kavanozu cafenin ortasında çıkarıp, etrafta sana bakan var mı diye kolaçan edeceksin, arkasından bardağına döküp, kenarına parmağını sürüp yalayacak mısın :))) 
katla balla, balparmak, bal, süt ve bal, şeker, çekiliş, hediye, tatlı,sağlık

İşte Balparmak sağolsun bu sorunuma güzel bir çözüm bulmuş; Katla balla. Dizayn olarak çok başarılı buldum şahsen.

katla balla, balparmak, bal, süt ve bal, şeker, çekiliş, hediye, tatlı,sağlık

Tek kullanımlık, ufacık plakaların içinde 7 Gram bal var yani takriben; 1 tatlı kaşığı kadar. İster çayınıza, sütünüze, ister mısır gevreğinize, isterseniz de direk midenize :) Benim aldığım çiçek balı ve kutunun içinde 18 adet katla balla bulunuyor.

Kullanımı çok basit; beyaz kısmı alta gelecek şekilde kıvırıyorsunuz ve hoop balınız akıveriyor:)

katla balla, balparmak, bal, süt ve bal, şeker, çekiliş, hediye, tatlı,sağlık

Twitter da bir yarışma vardı, son gününe denk geldim. Katla balla'nın içinde olduğu bir fotoğraf göndermemiz gerekiyordu, ben de her akşam yaptığım gibi kitabım, süt ve balımla birlikteydim. Hemen o anı ölümsüzleştirdim ve gönderdim. Dadadaaammm kazandım.

İşte benim gönderdiğim fotoğraf karesi;

katla balla, balparmak, bal, süt ve bal, şeker, çekiliş, hediye, tatlı,sağlık

Sevdiğiniz bir şeyi kullanırken, bir de hediye alıyorsunuz ne hoş değil mi. Boynerden 50 TL lik hediye çekimi zevkle harcayacağım.

katla balla, balparmak, bal, süt ve bal, şeker, çekiliş, hediye, tatlı,sağlık

Teşekkürler Balparmak teşekkürler katla balla...

Not:
Bu bir reklam yazısı değil, sadece kullanıp çok memnun kalmış bir blogger'ın yazısı. Eğer siz de benim gibi bal hastasıysanız işinize çok yarayacaktır diye düşündüm.

Tagged: , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...