15 Kasım 2013 Cuma

BLOG ÇEKİLİŞ, HEDİYE, NE HEDİYE ALSAM, ÇEKİLİŞ VAR

            Kısmetse Çarşamba günü Gaziantep gezimize başlıyoruz. Oradan sizler için seçeceğim güzel mi güzel hediyeleri, geldikten sonra çekilişle sahibine ulaştırmak istiyorum.

Bu benim ilk çekilişim, bu yüzden çok da heyecanlıyım açıkçası. Hayatımda hiç görmediğim yeni insanlarla tanışmak, ortak bir frekans yakalayabilmek, hiç tanımadığım birine bayılarak aldığım hediyeleri gönderip onu mutlu edebilmektir aslında bu çekilişin amacı.


Antep e özgü güzel mi güzel hediyelerimin resimlerini geldikten sonra buradan sizinle paylaşıyor olacağım.



Çekilişe katılmak çok kolay;

1-) Yollarda Hayat Var isimli blogumda;

Sayfanın altında bulunan üyelik kısmına E-mail adresinizi girerek beni takibe almanız.



2-) Keyifli Sofra isimli blogumda;

Sayfanın sağ üst köşesinde yer alan Takip Et kısmına E-mail adresinizi girerek beni takibe almanız.



Ama tabiii birden çok çekiliş hakkı isterim diyorsanız;

  • FacebookTwitter ve Instagram'da çekilişi (mümkünse resimli olarak) duyurursanız +1 hak,
  • Kendi blogunuzdan çekilişi duyurursanız +1 hak daha kazanıyorsunuz.

Çekilişe katılma koşullarını yerine getirdikten sonra yorum bırakmayı
ve
eğer  (+) haklar için paylaşım yaptıysanız paylaştığınız linkleri bana yollamayı unutmayın ;)


Bu çekilişin yeni dostlukların başlangıcı olması dileğimle...

Takipte kalın...

15.11.2013

Tagged: , , , , ,

5 yorum:

  1. Tatlim Ben kankaliktan + kac puan aliyorum? Benim en az + 10 puanla baslamam gerekiyor diye dusunuyorum. Yoksa sen cekilisekatilmama bile gerek olmadan minik hediyemin zaten beni bekledigini mi soyluyorsun??? :)

    YanıtlaSil
  2. bende takipçiniz oldum yeni dostluklara merhaba diyelim :))

    YanıtlaSil

Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...