30 Mayıs 2013 Perşembe



Hazırlaması çok basit fakat lezzeti ve görüntüsü ilgi çekici fırında patatese ne dersiniz.
Ben Edirne usulü ciğer in yanında servis yaptım, sevdiceğim çok beğendi.


Malzemeler
3-4 Adet büyük boy ve ince kabuklu patates
Zeytinyağı
Kekik, Tuz, Karabiber, Pul biber

Yapılışı
-Patatesleri güzelce yıkıyoruz
-Altlarını koparmadan dilim dilim kesiyoruz


-Fırın tepsisini güzelce yağlayın ya da yağlı kağıt serin.
-Dilimlerin açık durması için ya ufak bir havuç dilimi ya da benim yaptığım gibi patatesin kenarından kestiğiniz ufak bir parçayı altına koyun
-Her dilimin arasına da girecek şekilde zeytinyağını üzerine dökün, tepsinin içi yağ dolmasın ama patateslerin her yerine de değmiş olsun ki sert kalmasın
-Baharatları ve tuzu da dilimleri elimizle açtırarak içine ve üstüne bolca dökün


Önceden 200 derecede ısıtılmış fırında pemleşinceye kadar pişirip, fırını 160 dereceye getirin ve kızarmasını bekleyin



Güzel görüntüsü ile masanızı süsleyecek bir lezzet. Hem çocuklar için de ilgi çekici olacaktır eminim.



Afiyet olsun...

    Tagged: ,

    1 yorum:

    1. merhaba ellerinize sağlık değişik bir tarif bende sizi fincan teyzede gördüm sizde benim bloğumu ziyaret edip yorum ve önerilerinizi gönderirseniz sevinirim ellifce.blogspot.com.tr

      YanıtlaSil

    Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

    Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

    Bumerang - Yazarkafe
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...