2 Mart 2013 Cumartesi



Aslında size bugün gittiğimiz enfes kokoreççiyi yazacaktım fakat, yol çalışması olduğundan oraya giremedik.          
         
Karnımız da çok aç olduğundan başka bir mekan aramaya başladık.          

Ne zamandır adını görüyorduk , Mavişehir e de açılınca "SERVET" i bir gidip görelim dedik de demese miydik bilemiyorum aslında.

Ortam güzel ve şık. Kenar masaya ilişiyoruz. Ben az beyin çorbası, sevgilim de işkembe söylüyor. Bu arada meze tepsisi geliyor , patlıcan közlü yoğurtlu bişi alıyoruz.


Bir anda masaya tereyağı-peynir, sıcacık çöreğimsi ekmekler, havuç-turp, çif köfte yağıyor. Oooo boşa sipariş vermişiz bunları yesek doyarız :)


Çorbalarımız masada, görünüş güzel ama tadında bir şeyler eksik, sevgilimin tabağına bakıyorum sürekli kırmızı biber,sarımsak,tuz eklemeye çalışıyor. Tabak rengarenk. Neden çünkü, tatsız tuzsuz içtiğimiz şeyler. Sanki diyet çorbası gibi, çorba almak gereksizmiş diyoruz. İstediğimiz lezzeti bulamadan bitiyor çorbalar, Allah tan az söylemişim.

Bütün duvarlar gelen ünlülerin fotoğraflarıyla dolu, İstanbul da Tatlıses Kebap'ta ki ile aynı konsept yani.


Çöp şiş ve pilav üstü tandırlar geliyor, sıcacık lavaşla birlikte. Ben belki de çok yediğimden tabağımı bitiremiyorum. Ağır geliyor, iyi ki de yememişim ,sevgilim benim tabaktan birkaç çatal alınca alttaki ete sarılmış kocaman bir kıl görüyoruz, kapkara :(



Hesabı isteyip garsona gösteriyorum kılı, uyarırsanız sevinirim diye. Ama ne bir gelen, ne özür dileyen, sanki normal bir şeymiş gibi, aman ne var bunda dermiş gibi. Huzursuz ve mutsuz ayrılıyorum Servet ten. Bu son olur diye de konuşuyoruz sevgilimle.

Çöp şişi iyi yani bir daha oraya gitmek istemem ama eğer ille de gitmem gerekirse çöp şişten başka bir şey de yemem.

Hesaba gelirsek; çöp şiş, pilav üstü tandır, su, köz patlıcanlı yoğurt mezesi, işkembe ve az beyin çorbası: 54 TL

http://servetcopsis.com/

01.03.2013

Tagged:

0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...