25 Şubat 2013 Pazartesi


İstanbuldaki babamın hastalığından dolayı Hastane ev arası mekik dokurken, arada bir kaçamak yapıp bu günlerde beni etkisi altına alan butik kurabiyenin malzemeleri alabileceğim yerleri araştırmaya başladım. Çeşitli bloglarda Eminönünde Yüksel Ticaret ve Nüans ın popüler olduğunu öğrenip sevgilimle düştük yollara.


Tabii İzmirli olarak Cumartesi günü Eminönü ne gidilmeyeceğini bilmiyor ve annemin “bugün gidersen mahvolursun, kalabalıkta” sözlerini de “aman ne olacak sanki” diye kulak arkası ediyorum.  İyi halt ediyorum tabii.
Ben böyle bir kalabalık görmedim, insanlar resmen birbirini eziyor. Yapışık nizam yürüyorsunuz, kalabalık nereye dönüyor e biz de mecburen o yöne. Bir de Kahveci Mehmet Efendi nin önündeki kuyruk akıllara zarardı, arkadaş alt tarafı kahve , ezilmekten daha mı değerli , 50 kişilik kuyruk da olur mu...


Meğerse Nüans a ulaşmanın daha basit bir yolu varmış. Mısır çarşısındaki ana yolundan değilde dıştan ara sokağa girsek 3 dakikada ulaşabilirmişiz, güç oldu ama zafer bizimdir.  Kısaca tarif etmem gerekirse Mısır çarşısının girişine gelin, o kalabalık ana yoldan değil de sağ tarafındaki yoldan sanki çarşıyı dıştan gezecek gibi girin. Solunuzda bir tane oyuncakçı göreceksiniz, biraz daha ilerleyip sanırım Nur gıdaydı adı oradan soldaki dar olan ara sokağa giriyoruz. 10 metre sonra solda Nüans Ticareti göreceksiniz.

Nüans tan biraz bahsetmem gerekirse bende hayal kırıklığı yarattı açıkçası, onlarca personele rağmen tamamen ilgisizler. Hele benim gibi yeni başlayacaklar için çok kötü bir durum bu. Her defasında kendi aralarında lak lak yapan insanlara birşeyler sormaya çalışıyorsun. Ben ortamı sevmedim. Zannımca patron olan biri sürekli yüksek sesle konuşuyor, çalışanlar kasanın orada kendi aralarında konuşuyor, bize bulaşma da ne yaparsan yap modunda...

Her aradığınızı bulursunuz diyorlardı ben mesela ufak kalpli kalıplardan bulamadım, görevli de zaten o stant da yoksa yoktur diye cevap verince daha da gezinmek istemedim.

Bir dahaki sefer Yüksel Ticareti denemek istiyorum.

Aldığım malzemeler;







Toplamda 194 TL tuttu, 185 TL ye indirdiler.

Güzel ve lezzetli kurabiyeler yapabilmek umudu ile...

Tagged: , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...